Cieknąca pompa wtryskowa VP37 - regeneracja w Łodzi?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • diabel
    Classic
    • 2010
    • 20

    Cieknąca pompa wtryskowa VP37 - regeneracja w Łodzi?

    A ja dzisiaj dostałem, cytuje "jako jeden z pierwszych w kraju" :lol: zaproszenie do zakupu Skody Rapid i dodatkowo gratisowy kupon na Skoda Life. Sprzedam CAXA i kupię Rapid z motorem ... 1.4 TSI :lol:
    Jak trzeba zostawić kasę w salonie, to jestem jako jeden z pierwszych, ale jak trzeba coś naprawić na gwarancji ... to jeden z ostatnich :twisted:
  • sabakuto
    Drive
    • 2009
    • 49

    #2
    Cieknąca pompa wtryskowa VP37 - regeneracja w Łodzi?

    Witam wszystkich

    Borykam się z cieknącą pompą wtryskową VP 37 ( auto to Skoda Octavia 1,9 TDI , 110 KM, silnik AHF ). Czy ktoś z Was zna jakiś solidny warsztat w Łodzi, albo w okolicach gdzie mógłbym z czystym sumieniem oddać ją do regeneracji? I czy ktoś z Was wie jaki jest orientacyjny koszt naprawy? I ostatnie pytanie, czy może być tak że wystarczy naprawić nastawnik?
    sabakuto

    Komentarz

    • mario29lh
      Classic
      • 2009
      • 30

      #3
      Musisz zobaczyć z kąd cieknie w pompie są 2 uszczelki
      1 jest pod pokrywą pompy (tam sie znajduje czujnik temperatyru paliwa)
      2 jest pod nastawnikiem

      Jeśli cieknie z tej 1 to odkręcasz 3 śruby torx T30 a jedna specjalna ale można ja sobie dopasowac chba nasadka 7 wystarczy koszt uszczelki ok 10zł

      Jeśli to z tej drugiej to musisz przed wymiana zczytać dane dawka wtrysku
      Vag bloki pomiarowe blok 001 druga i trzecia pozycja (potrzebne bedzie do ustawienia w tym samym położeniu)

      następnie zrób znak na pompie tak aby nmiej więcej ustawic pompe

      odkręcasz kolejne 3 torxy i podnośisz cały nastawnik wymieniasz uszczelke i składasz pompe tylko trzeba uważać tak aby końcówka nastawnika trafiła z powrotem na miejsce

      skręcasz wszystkie torxy tylko uważasz na znak aby był nmiejwięcej w tym samym miejscu co przed ściągnięciem

      następnie palisz fure (uwaga mogą być wyższe obroty niż przed )
      wtedy odpalasz kompa vag i patrzysz na bloki pomiarowe 001 i ustawiasz dawke tak jak było wcześniej

      dawke ustala sie delikatnie pukając po przez młotek i kołeczek w strone rozrządu

      pokazywana jest za wysoka dawka: dawka jest w rzeczywistości za niska, nastawnik
      musi zostać przesunięty w stronę części wysokociśnieniowej.

      pokazywana jest dawka za mała: dawka jest w rzeczywistości za wysoka, nastawnik
      musi zostać przesunięty na pompie w stronę koła rozrządu

      Dokładny opis ze zdjęciami znajdziesz w postach o czyszczeniu nastawnika
      Powodzenia

      Komentarz

      Pracuję...